vill vara frisk nu!

Godmorgon. 
Vaknade precis, såg ut ur fönstret och blev besviken. Var är det superfina majvädret? Inte i Malmköping iallafall..
Hoppas Emmy mår bättre idag så att vi två kan rida hästarna. För annars blir den här dagen bara tråk. Om jag inte är frisk på Torsdag så blir jag ledsen! För då är det ju Floda och jag som har längtat och sett fram emot det så länge!
Ska ringa och prata med mormor och fråga om hon och morfar vill komma och titta på mig då, ifall jag är frisk det vill säga. På Fredag är vi lediga, YES! :D
Men vi får höras senare, puss&kram ♥

Kommentarer
Ronja<3 skrev 2011-05-24 @ 19:18:39

Kommmer du inte imorron (onsdag) då kommer ju dom nya 6orna ju :) ♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=24190507

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback