feber,ont i halsen, huvudvärk och känner mig spyfärdig :(

Nu är jag sjuk igen då. Kanske är det mitt eget fel egentligen?
Jag har ju gått till skolan och varit ute med mina kompisar hela veckan. Istället för att vara hemma och ta det lugnt. För jag har ju varit lite förkyld hela veckan. Och nu har man fått feber. 
Vaknade nyss och snart ska jag kolla på någon bra film och droga halstabletter. 
Vill verkligen bli frisk. 
Kär som satan är jag också.
Vet inte om det är något smart egentligen?
Vet liksom bara att jag är det. Och att jag troligtvis alltid kommer vara det lite. För jag har varit det sen första gången jag såg dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback