miss the old time.

saknar mitt blogg liv. alla läsare som alltid fanns där. någon att dela lycka och sorg med.
men av lite privata skäl så var jag tvungen att ha lösen på bloggen. och vet inte riktigt om rektorn kommer läsa min blogg. för då måste jag nog tyvärr skaffa en ny. Jag som älskar den här bloggen. är nöjd med det mesta.
tänkte bara berätta lite om allt som hänt sen sist vi hördes ;)
Jag är kär. I en söt och snäll kille. Känns bra faktist. Är ju för andra gången så borde vara rätt :D
Skolan rullar på. 
Har faktist inte så mycket annat intressant att berätta. 
nu behöver jag bara få tillbaka mina kära läsare och sen kan vi börja om :P
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback