wish you were here

"whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says: "You're nowhere near ready". And the other half says: "Make him yours forever".

ett av det finaste citaten, var tvungen att lägga upp det. Som ni kanske redan vet så är det från filmen Remember Me.

Annars sitter jag hemma och tycker synd om mig själv, jag sitter hemma och är megaförkyld medans alla andra är ute och roar sig :(

Nu har jag och mamma pratat ännu mer om att flytta och vem vet, om ett år kanske jag bor i flen :D
Hoppas på att jag blir frisk tills skolan iallafall. orkar inte missa massa.
Igår sov jag hos Veronica, Patricia sov också där, och vi har haft grymt kul! Skrattat en hel del som vanligt.
Och på fredag fyller Patricia 14 år. Vilket innebär att vi ska fira henne. Taggar som satan asså.
Bara en skolvecka kvar och sen börja helgen med det, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback